Stage BallenIsles Country Club - Reisverslagen van Alessi Moctezuma - WaarBenJij.nu Stage BallenIsles Country Club - Reisverslagen van Alessi Moctezuma - WaarBenJij.nu

Stage BallenIsles Country Club

Hi everyone!

Het is een tijdje stil geweest op deze blog. Niet dat er geen avonturen waren, maar puur omdat deze avonturen niet in het buitenland waren.
Na mijn College jaar in Kansas heb ik een jaar Hogere Hotelschool gedaan in Maastricht. (Oke, dat is bijna in het buitenland.) Het was een fantastisch jaar! Helaas niet mijn propedeuse gehaald. What means; inpakken en wegwezen!
Gelukkig kon ik terecht op De Rooi Pannen in Tilburg. Hier volgde ik Horeca Ondernemer Manager- opleiding. Ik mocht in het tweede jaar instromen en kwam in een gezellige klas terecht. Hier heb ik twee jaar gezeten. Super veel geleerd, misschien wel het belangrijkste; ik heb geleerd wat ik wilde leren en besefte me steeds meer dat ik in de horeca wereld thuis hoorde. Met Passie en liefde heb ik het tweede en derde jaar gehaald.

Nu is het tijd voor een nieuwe avontuur; 10 maanden stage lopen in Palm Beach in Florida!
Samen met twee lieve meiden Talisha en Amber vertrek ik 27 juli (over twee weken, waaah!) naar het zonnige Florida.

We hebben er zin iiiinnn!!

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2015

229 Days down... only 19 days to go.

31 December 2014

Een overlevingsbrief

08 December 2014

Positivity

16 November 2014

The Return of the Members

29 Oktober 2014

Top dagen
Alessi

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 51581

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 19 Juni 2015

Stage BallenIsles Country Club

17 Augustus 2010 - 20 Juni 2011

YFU Exchange Year in Amerika

Landen bezocht: