First night at the Fountains - Reisverslag uit Palm Beach Gardens, Verenigde Staten van Alessi Moctezuma - WaarBenJij.nu First night at the Fountains - Reisverslag uit Palm Beach Gardens, Verenigde Staten van Alessi Moctezuma - WaarBenJij.nu

First night at the Fountains

Door: Alessi

Blijf op de hoogte en volg Alessi

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Palm Beach Gardens

4/5 augustus 2014

WAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! We hebben een vaatwasser!!!! En een wasmachine, een droger, een VET grote koelkast, een oven, een magnetron, een diepvries, een terras, een inloopkast, 2 badkamers, 2 wc’s en 2 baden!!! We zijn zo ontzettend blij! Alleen moeten we het wel meer ons huisje maken. (Ja ja Ro, de Nederlandse vlag hangt al en mijn kleine Mexicaanse in mijn kamer) Oh wauwieee wat super dit. Nadat we 8 nachten in een hotel hebben geleefd, werd het nu wel weer tijd om te koken. De crackers ham, kip, boursin, chips, stokbrood en worstjes waren we nu wel zat. En dan hebben we het niet eens over dat heerlijke Amerikaans eten… Hihi.

Om jullie niet al te jaloers te maken, zal ik eerlijk bekennen dat het hier nog veel regent. Maja, het is wel 25 graden dus ons hoor je niet klagen. ;)
Gisteren dan eindelijk ons huisje in. We werden opgehaald door JP, onze taxi die ons ook had gehaald van het vliegveld. We reden richting het noorden. Een lange, brede en grote weg. De meeste wegen zijn zo. Bizar. We kwamen aan bij de Fountains, zo heet ons huizendorp. Van buiten vind ik de huisjes niet mooi, maar de binnenkant is een paradijs! & guess what? Ik leef er ook nog eens met twee engeltjes. Joepiee! Celia van BallenIsles kwam de sleutel brengen en verwelkomde ons. Super lief mens. We pakte snel uit en keken om ons heen wat we nodig hadden. We hadden een 4x A5 lange lijst… maar daar stonden ook dingen op die meer op een verlanglijst thuis hoorde. Hehe…
We kaartten nog wat. Ons favo spel is jokeren. De eerste ronde vind ik altijd lastig. Dan moet je namelijk 40 punten hebben. De plaatjes zijn 10 punten en de rest is wat erop staat. Oowww hoofdrekenen. Hoe heb ik ooit die 6 gehaald voor de nationale rekentoets!? I don’t know! Dus eigenlijk ook weer goed om te blijven oefenen toch? Na wat kaarten, vertrokken we naar de Walmart. Dave, een general manager assistent haalde ons op en zou ons weer terug brengen. Hij zette ons af en we spraken af dat hij ons na 2 uur zou komen halen. We gingen de Walmart binnen. En toen ging de tijd heel snel! Voordat we het wisten hadden we nog maar 45 minuten en hadden we nog niet eens avondeten en stonden we aan de andere kant van deze HUGE Walmart. Conclusie: wij hebben een record in boodschappen doen. In twee uur hadden wij 3,5 x A5 lang lijstje in ons karretje. Ik denk dat het een comedy show is geweest; wij rennend door de Walmart, roepend naar elkaar wat we nodig hadden en wat we pakten. Achteraf erg hilarisch. Man man man, wat een gedoe. Maar! We hadden nu wel bijna alles in huis wat we nodig hadden! Het huis ziet er nu meer bewoond uit. Ook hebben we genoten van de heerlijke pasta die Tali gemaakt had.

’s Avonds kwamen Ruth en Rosi langs, onze collega’s. Super leuke meiden. We moesten ons Nederlands handje schudden inruilen in de Amerikaanse Hug.

Helemaal leuk dit!

Liefde vanuit Palm Beach Gardens

Ps. M’n adres is:
4210 Randolph Way #196
Palm Beach Gardens, FL 33410

• 07 Augustus 2014 - 10:33

Andrea:

Nou Muiske, geniet nog even lekker van jullie vrijheid en het appartement. Over een ruime week gaat het echte, harde werk leven beginnen, haha
    Het ziet er allemaal erg leuk en gezellig uit.
    Dikke kuskus