Top dagen - Reisverslag uit Palm Beach Gardens, Verenigde Staten van Alessi Moctezuma - WaarBenJij.nu Top dagen - Reisverslag uit Palm Beach Gardens, Verenigde Staten van Alessi Moctezuma - WaarBenJij.nu

Top dagen

Door: Alessi

Blijf op de hoogte en volg Alessi

29 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Palm Beach Gardens

Met een kleine katertje kan ik jullie vertellen hoe ontzettend tof personeelsfeest wij gisteren hebben gehad. Het was een Halloween party. Geen Trick and Treat en candy maar een gezellig feest met iedereen verkleed. De ene had wat meer zijn best gedaan dan de andere maar ik vond over het algemeen dat iedereen er gaaf uitzag! De meiden en ik waren verkleed als zombies. Ik geloof niet dat ik er ooit zo uitgezien heb. Zelfs niet na een avond goed stappen…

We hebben trouwens een nieuw huisgenootje! Ellen uit Manchester! Ik deel nu mijn kamer met haar. Een eigen kamer en badkamer was ook te mooi om waar te zijn. Gelukkig hebben we nog de vaatwasser, wasmachine en droger en meer! Haha nee grapje, het is nu nog gezelliger in huis. Ook is dit goed voor ons Engels. We spreken uiteraard nu Engels in huis.

Ellen ging helemaal los met nep bloed en make up. Jeetje wat zagen we eruit! Het feest was in de club waar wij bijna elke zondag stappen. Dit is op een dakterras. Gisteren was het afgehuurd voor ons. Helemaal leuk! Mooie herinnering erbij!

Wie heeft er wel eens een gebroken teen gehad? Nou ik niet. Dus toen ik in het zwembad sprong en pijn voelde, dacht ik dat dat wel vanzelf over zou gaan. Twee weken later, nog steeds pijn en eigenlijk werd het steeds erger. Ik schoot in de lach toen de dokter vertelde dat mijn grote teen gebroken was. Ik liep daar al 2 weken op, gewoon gewerkt en gedaan wat ik altijd deed. Ik heb zelfs nog op hakken gelopen!! Haha wat een pannenkoek ben ik af en toe. Maja, het was al aan het helen zei de dokter. Lang leven mijn gezonde lichaam. (zover ik weet, je weet maar nooit. Gebroken teen ofzo…)

OOOOHHH WEETJE wat ook heel gaaf was!? IK BEN NAAR ORLANDO UNIVERSAL GEWEEST!! Zo koel hè! We hadden met z’n 6en een autobusje gehuurd. En hoppa naar toe gereden. Het is ongeveer twee uur van mijn huis vandaan. We hadden kaartjes voor Horror Night in de studios. Dit is hetzelfde als Halloween in Walibi. Ik hou helemaal niet van horror en vroeg mezelf ook echt af waar ik aan begon. Maar het was zo leuk! Het was allemaal zo goed gedaan. De acteurs die rondliepen zaten zo goed in hun rol. Veel geschrokken en gegild maar vooral veel gelachen! Dat was echt een super leuke dag.

Zoals je ziet, die gebroken teen houdt mij niet tegen. Zaterdag hebben de meiden en ik mee gedaan aan ‘Every Boob Counts’ Run. Ik wilde altijd nog een keer rennen voor een goed doel. Waar een wil is, is een weg en daar gingen we dan! De run begon om half 8 ’s ochtends en we moesten een stukje rijden. Denis een vriend van ons haalde ons om half 7 op. Oef wat vroeg maar was het wel waard. We zijn na de run ergens gaan lunchen en naar het strand gegaan. Weer een top dag!


Jeetje jullie zullen wel denken; Die Alessi heeft alleen maar top dagen!
Om eerlijk te zijn…. Ja dat klopt! Ik heb ook dagen dat ik van 10 uur tot 10 uur moet werken. Maar zelfs deze dagen zijn ook top. Ik ben tenslotte hier om te werken. BallenIsles is en blijft een aparte ervaring. Onze gasten/members zijn uniek en die zal ik niet zo snel ergens anders tegenkomen. Het country club cultuurtje is een erg leerzaam cultuurtje. Ik doe mijn best en zal dat ook lekker blijven doen.

Tot de volgende keer!


xxxxxx

  • 29 Oktober 2014 - 15:33

    Andrea:

    Gelukkig Muiske dat je het daar zo geweldig hebt. Ben ook blij dat je deze stukjes schrijft. Daar heb je later ook nog wat aan om je herinneringen bij op te halen.
    Hele dikke knuffel!

  • 29 Oktober 2014 - 17:19

    Kim:

    Aless! Je bent wel echt bikkel zeg met je teen haha! Op hakken zelfs nog lopen!
    Super leuk om zo te lezen dat je het zo naar je zin hebt:)!
    Geniet ervan :)! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alessi

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 51579

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 19 Juni 2015

Stage BallenIsles Country Club

17 Augustus 2010 - 20 Juni 2011

YFU Exchange Year in Amerika

Landen bezocht: