229 Days down... only 19 days to go. - Reisverslag uit Palm Beach Gardens, Verenigde Staten van Alessi Moctezuma - WaarBenJij.nu 229 Days down... only 19 days to go. - Reisverslag uit Palm Beach Gardens, Verenigde Staten van Alessi Moctezuma - WaarBenJij.nu

229 Days down... only 19 days to go.

Door: Alessi

Blijf op de hoogte en volg Alessi

23 Mei 2015 | Verenigde Staten, Palm Beach Gardens

Hi Allen,

Oke, ik wil niet cliché klinken. Maar ga het toch doen:

Oh wat is de tijd snel gegaan!!!

Wilde bijna in het Engels verder schrijven… Dus… Na 299 dagen in USA gewoond te hebben en nog maar 19 dagen te gaan heb, slaat de paniek hier wel toe. Wat is tijd toch iets raars. Na 1,641,600 sec is de dag aangebroken dat ik dit mooi leventje ga verlaten…

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben ook weer blij en ready om naar Nederland te gaan. Laten we zeggen dat ik zin heb in ‘de volgende stap’ in mijn leven. Leuk, weer iets nieuws. M’n lieve, oude, (ontzettend onbeschofte, gemene, lastige, idiote) members ga ik uiteraard missen. Ik begin me steeds meer af te vragen waarom mensen zijn zoals ze zijn. En tja, het is zoals het is hè?

Bizar hoe dit jaar is gegaan. Het voelt alsof ik in een heel andere wereld woon. Alles is anders en er is toch best een hoop veranderd. Ik heb een fulltime baan, managers die toch meer bazig zijn dan onze nuchtere Nederlandse baas, een super lief vriendje, woon samen met hem plus 4 gekke en lieve Engelsen. Mijn studenten lifestyle is een gezonde lifestyle geworden, ik voel me dus fitter dan ever.
Ik ben gewoon super gelukkig!! En dat is een heerlijk gevoel. Daarom is het stiekem ook best spannend om weer naar huis te gaan. Al weet ik dat ik daar natuurlijk ook gelukkig ben!

Van de 19 dagen heb ik nog maar 5 werkdagen over. Tom en ik gaan daarna een week in Palm Beach Gardens leuke dingen doen. Shooting, Go Karting, Paintball en boot tocht. Genoeg leuke dingen die je hier kan doen. Vanaf 5 juni gaan we naar New York City! Yeeeey! Al is het voor de derde keer dat ik naar NYC ga, ik heb er superrrrrr veel zin in! Het is en blijft een toffe stad!

Bij deze wil ik jullie ook bedanken voor het lezen van mijn blogs en de lieve reacties!
Super leuk! Hopelijk tot mijn volgende avontuur!

Dikke kuss xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alessi

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 1441
Totaal aantal bezoekers 51574

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 19 Juni 2015

Stage BallenIsles Country Club

17 Augustus 2010 - 20 Juni 2011

YFU Exchange Year in Amerika

Landen bezocht: